wtorek, 16 kwietnia 2013

Magiczne wyzwanie :))

Pierwsze moje myśli powędrowały oczywiście w stronę wróżek, czarownic, Harry'ego Pottera, elfów i innych magicznych, wyimaginowanych stworzeń. Ale czy nie byłoby do zbyt banalne? Bajka wprost opowiedziana, bez morału i tematu do przemyśleń ;-) Postanowiłam odpowiedzieć sobie na pytanie w jaki sposób magia objawia się w moim życiu. Mnóstwo myśli zaczęło wypełniać niepoukładaną dotąd kartę. Myśli, które nie były pytaniami a odpowiedzią na moje pytanie.

WSPOMNIENIA!!!

To jest mój motor napędowy do życia, to jest moje lekarstwo na wszystkie niepowodzenia i zły humor, to jest zdecydowanie element, bez którego życie byłoby szare i zasadniczo bez sensu. Dzięki nim możemy spotkać się osobami, których już w naszym życiu nie ma, odwiedzić miejsca dawno nieoglądane, przywołać uśmiech na wspomnienie zabawnych chwil, wzruszyć się przypominając sobie najważniejsze dni, znów niedowierzać, że wydarzyło się coś co bez dotyku magicznej różdżki nie mogło się zdarzyć, bo jest zbyt irracjonalne. Być może jest to mój największy problem - żyć wspomnieniami, ale to jest właśnie magia mojego życia :)))

Dlatego postanowiłam te emocje przedstawić w takiej postaci a tym samym zgłaszam pracę do Magicznego Wyzwania Sklepiku Na Strychu :)






Użyłam między innymi: wykrojnika, perełek w kleju, tuszu i kwiatków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz