wtorek, 16 kwietnia 2013

LemONowy debiut :))))))))

Ta niedziela była zdecydowanie przepełniona zaskakującymi i długo oczekiwanymi wydarzeniami w moim życiu. Dzień zaczął się od przejażdżki rowerowej na moim nowiusieńskim rowerze :)))) po kilkuletniej przerwie... Aż wstyd się przyznać... ;))

Oczywiście w wielkim skupieniu oczekiwałam godz. 20.

Wybiła.

Szybko na Polsat.

Rozsiadłam się wygodnie na sofie (no powiedzmy...dłuższa przerwa w "rowerowaniu" zrobiła swoje ;))) czekając na  występ LemONów. Jak dla mnie był genialny!!! Zdecydowanie oczarowali nie tylko mnie, ale i mojego męża ;)) Hmmm...dla mężczyzny nie jest to dobre określenie ;)) W każdym bądź razie byliśmy pod ogromnym wrażeniem.  I choć nie zdecydowałabym się na fan-clubowe szaleństwo (pewnie przez synchroniczny brak czasu ostatnio na cokolwiek poza etatem, kreatywną działalnością,  rowerowaniem i permanentną dietą)

tak zawsze i wszędzie będę uwielbiać, podziwiać i wznosić na piedestał swojej hierarchii wartości ludzi z pasją.

A tych ludzi miałam okazję obejrzeć nie tylko na ekranie telewizora, ale i podczas nagrań z prywatnego spotkania z fan-clubem. Dziewczyny, chłopaki... Wszystkich połączyło jedno - miłość do muzyki i emocje jakie w nich wzbudza. I to jest piękne, warte oklasków i podziwu :)

To, że można zachować siebie w każdej sytuacji i pozostać wiernym sobie nie zmieniając się w zależności od potrzeb rynku, że ktoś kogo znamy z telewizji to nie zawsze zadufana i zapatrzona w siebie osoba najlepiej obrazują te krótkie (ale jakże treściwe) filmiki.

Tutaj obejrzysz pierwszy filmik :)

I kolejny:




No dobra, cieszyłam się jak dziecko oglądając zdjęcia z tego spotkania. Tak, oto moje hendmejdowe prace zostały przekazane kolejnym wyjątkowym ludziom.









Jestem wniebowzięta!!!! Jest mi tak miło i jestem (może nieskromnie to zabrzmi) dumna z siebie :)

Łemkowską gwarą Дякуйю красьні (podobno oznacza to "dziękuję bardzo" ;)) - fan - clubowi za zaufanie, chłopakom za uśmiech. I tak - marketing dźwignią handlu :))))


P.S. A po płytę pędzę już w tym tygodniu do najbliższego sklepu muzycznego :)))) I w sumie to czekam na koncert w Łodzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz