poniedziałek, 4 marca 2013

Na dobry początek!

No to zaczynamy !!!! :)))


Mam świadomość tego, że moje prace nadal dalece odbiegają od możliwości innych scraperek. Ja zaczęłam około dwóch miesięcy temu i na pierwszy ogień poszły dwie kartki: imieninowa dla mojego brata oraz urodzinowa dla sąsiadki. Tak, to był dość imprezowy weekend ;-) oczywiście od tego czasu minęło kilkanaście kolejnych dni a wraz z nimi moja zarówno wiedza jak i "twórczość" nieco się rozwinęły a tym samym cardmaking przerodził się w pasję.
Jednak z tymi kartkami jestem związana szczególnie - jako że były pierwsze i pierwszy raz zostały poddane opinii publicznej a po drugie - dla osób bliskich projektuje się szczególnie trudno.

Dla brata:



Fot. Arkadiusz Przybyszewski www.artista.za.pl

 
Dla sąsiadki:
 


Fot. Arkadiusz Przybyszewski www.artista.za.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz